perjantai 16. marraskuuta 2012

Batmanin teko-opas

Miksi, oi miksi juuri nämä keskustelut pitää käydä juuri silloin kun Pankkiiri on poissa? Viimeksi näin kävi The kuolema aiheen kanssa. Tänään tonnikalapizzaa (huom.Pankkiirin inhokki on tonnikala) syödessä Batman halusi tietää kukka ja mehiläs juttuja. En todellakaan ollut valmistautunut vastaavaan ja sen huomaa seuraavasta.

Keskustelu kulki seuraavasti: "Missä olin ennen kun olin sun masussa?" "Ei sua ollut." "Miten niin ei ollut" "Ennen masussa oloa meitä ei vaan ole" "Eiiii se niin voi mennä" "No me ollaan isän kanssa tehty sut" "MITEN?!" *pitkä hiljaisuus* "No mites luulet?" Kun tykin suusta vastaus: "Pitää katsoa ohjeista" "Niitä saa kai kaupoista." Et sellasta. Terkut Pankkiirille pikkujouluihin.




2 kommenttia:

  1. Meillä Pienempi on kysellyt tätä jonkin aikaa :) Ikää on nyt 3v7kk joten kaipa se on ajankohtaista ;) Mun vastaus sisälsi perinteiset "vauvan siemenet" jotka löytyy äidiltä ja isältä :D Tää riitti tällä kertaa, mutta jatko kysymys oli meilläkin, et missä olin sitten ennen kuin olin äidin mahassa, johon vastasin et äidin haaveissa :D ja se riitti, enempään en ehkä olis kyennyt :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Batman kuulemma kertunut olleensa isänsä silmäkulmassa ennen syntymäänsä. Ei mene enää läpi, on kuulemma vaan sanonta. Miten noiden mukana pysyy, kun niistä tulee noin fiksuja!?

      Poista

Komenttisi on iloni, kiitos!