perjantai 15. helmikuuta 2013

Keskustelu

Pakko myöntää liikutuin kyyneliin juuri. Taas. Tiedän, oon vässykkä.

Nukuttaessani Robinia (1v.10 kk) kävimme ekan pidemmän oikean vuorokeskustelun ja se meni kutakuinkin näin:

R: PuuRoo. Mummi! Akki.

Minä: Niin, söitte aamulla puuroa mummin ja Akin kanssa.

R: Joo.

*Tauko

R nousee istumaan ja: TratooRria! ISO! Mummi. Akki.

Minä: Niin, näitte mummin ja Akin kanssa ison traktorin.

R: Joo.

*Tauko

R:  Eikka. Mummi. Auto.

Minä: Niin, Eikka ja mummi lähti autolla (ne kävi meillä ja lähti ostamaan maalaustavaraa)

R: Näin. 

*Tauko

R: Isä. TelkkaaaRia.

Minä: ai isä katsoi telkkaria

R: Isä! TelkkaaRia. Kiikki.

Minä: Ai isä laittoi telkkarin kiinni?

R: tyytyväisenä: Näin.

*Pidempi tauko, luulin jo Robinin nukahtavan.

R: nousee ylös ja huutaa: TratooRria! ISO!

Ja sama sarja jatkui useita kertoja kunnes pää painui tyynyyn ja halausote nukesta lujeni.





3 kommenttia:

  1. Ihana :D siinä oli pienellä miehellä paljon asiaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä. Paljon asiaa ja yleensä eniten juuri kun pitäs nukkua ;)

      Poista

Komenttisi on iloni, kiitos!