torstai 28. maaliskuuta 2013

Kadonnut maku ja varsinainen virpoja

Jee, tänään on hyvä päivä! Monta syytä hilpeyteen. Keväinen sää, lyhyt työpäivä (sekin etänä), rakkaat ystävät Suomessa ja illalla valeäitinäkin tunnetun ystävän kaksikymppiset (vaimitensemeni).

Ainoa dilemma on naisille tuttu - vaate- ja asusteongelma. Juhlakalu panostaa ammattilaisen tekemällä naamavärjäyksellä (meikiksikin kutsutaan), kampaajakäynnillä ja design-mekolla. Asukoodia juhlissa ei varsinaisesti ole, mutta tieto emäntäväen panostuksesta luo himan lisäpaineita. Ihan pillifarkut ja toppi linjalla en halua mennä. Muutama asuvaihtoehto on mielessä, mutta eri asia sitten miltä ne tänään näyttää mun päällä kun niiden sovittamisen aika iltapäivällä tulee. Tietysti myös lisänä tukka, korut ja kengät ja kaikki muu sälä. Hymmm...kyllä mä jotain keksin! Enkä muuten anna Batmanin aamun letkautuksen päivän tunnelmaa pilata. "Äiti, onks susta mennyt maku?"

Tämän näköisenä Batman virpoi lähinaapurissa viime sunnuntaita. Loru tosin meni "...vitsa mulle, palkka mulle." ja uhrin ollessa keittiössä hakemassa palkkaa, ihmetteli Batman "Miks mä en saa mitään munia?" Varsinainen velho meillä. Eikä se tykkää edes suklaasta.

 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Komenttisi on iloni, kiitos!