maanantai 18. maaliskuuta 2013

Viikonlopun kohokohdat

Ja taas mennään maanantaissa. Viikonloppu sen kun vilahti ohi. Kohokohtia siitä seuraavassa alkaen perheen nuorimmasta.

Robin sai viettää laatuaikaa kotona ja sai jakamatonta huomiota vanhemmiltaan koko lauantain ajan. Tämä ilmeni hyvätuulisuutena, vekkulimaisuutena sekä lähelle hakeutumisella.

Batman taas sai viettää koko lauantain Maamulla ja ukilla Espoossa. He olivat mm. käyneet Emmassa katsomassa lapsille (kin) suunnattua näyttelyä, "keränneet risuja" lähimetsässä, syöneet kalaa "jonkin mustan lisukkeen" kera sekä saunoneet. Batman oli ylpeä kun sai olla isona poikana Maamukkilassa ilman pikkuveljeä.


Mä sain viettää tyttöjen iltaa lauantaina. Huomasin taas höperöitymiseni jatkuvan kun lähdin kyseiseen illan viettoon juosten täysiä bussille vartin liian aikaisin (en osannut käyttää reittiopasta) jäätyen jälkihiessä pysäkillä. Ja tämä kaikki vain huomatakseni perillä, että olin unohtanut lupaamani Cava-pullon kotiin. Tarina ei kerro ehtikö mun vanhemmat (jotka olivat juuri lähistöllä tuomassa Batmania hoidosta takaisin kotiin) pullon mulle tuomisen jälkeen konserttiinsa. Ilta oli kuitenkin lopulta varsin onnistunut. Kiitos osallisille!


Pankkiirin viikonlopun kohokohtiin kuului Valioliigan tulosten (ManU:n tilanne näyttää hyvälle) lisäksi se kun sai valmistaa meille sunnuntaina päivälliseksi Bouillaibaissea. Kylässä oli myös Pankkiriin äiti. Mulle maistui sattuneesta syystä ruoanlaiton aikana päikkärit.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Komenttisi on iloni, kiitos!