keskiviikko 31. joulukuuta 2014

Vuonna 2014

- Menetin työpaikkani.
- Etsin uutta työpaikkaa niska limassa toista kuukautta hyvin tuloksin, kunnes päätin jäädä kotiin raskauden johdosta.
- Voin pahoin ja olin väsynyt.
- Nautin kevään kotona Robinin kanssa. Suhteemme syveni merkittävästi.
- Matkustimme Teneriffalle mun vanhempien kanssa. Reissu oli antoisa ja rentouttava.
- Batman täytti viisi ja Robin kolme vuotta.
- Voin suurimman osan vuodesta aika paksusti.
- Kävin salilla, kävelin paljon ja jumppasin kahvakuulalla kotona.
- Olimme kolme kertaa Vierumäellä minilomalla.
- Vanhenimme vuodella myös Pankkiirin kanssa.
- Batman aloitti innokkaana fudisharrastuksensa.
- Vietimme kesällä useamman viikon meidän mökillä Kuopiossa.
- Olin reilun kuukauden työttömänä ennen kun aloitin äitiysloman.
- Matkustimme helteiseen Pärnuseen ja päätimme mennä sinne joskus uudestaan.
- Kärsin kesähelteistä loppuraskaudessani.
- Sisustimme olkkarimme aikalailla uusiksi.
- Robin aloitti päiväkodin.
- Meidän perheeseen syntyi kaunis ja rohkea tyttövauva ja meistä tuli täysi viisikko.
- Vietin antoisan syksyn kotona ja vietin arvokasta aikaa lasteni kanssa.
- Olin onnellinen kun pääsin taas treenaamaan täydellä teholla salilla.
- Minulla oli aikaa tavata muita kotona olevia ystäviä.
- Batman oppi lukemaan ja kirjoittamaan.
- Robin oppi uimaan.
- Sain seurata Tehotytön nopeaa kehitystä veljiensä kannustamana.
- Pankkiiiri raatoi töitä niska limassa ja oli uupua.
- Matkustimme Ruotsiin.
- Olin välillä tosi väsynyt.
- Olin onnellinen.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Komenttisi on iloni, kiitos!