perjantai 26. helmikuuta 2016

Tällä viikolla

- Batman on sairastanut jo tämän vuoden toisen streptokokin ja syö edelleen antibioottikuuria siihen. Tällä kertaa kuumeilu kesti kuusi päivää. Älkää unohtako, että streptojen välissä oli "vaatimaton" influenssa. Eilen kuitenkin ensimmäinen täysin terve päivä ja meillä oli eskarikaveri leikkitreffeillä.

- Pankkiiri on vuorotellen tehnyt töitä etänä Batmanin sairastuvalla ja käynyt työmatkalla Tukholmassa.

- Setämies on päässyt myös lastenvahdiksi sairastuvalle. Kiitos siitä!

- Robin osallistuu huomenna ensimmäisen fudisturnaukseensa. Takana jopa kolmet fudistreenit urallaan. Pian alkaa tositoimet.

- Mä oon alkanut saada kiinni mun uudesta duunista ja hommat alkavat sujua. Pian mä alan nauttimaan koko hommasta. ;)

- Huomenna menemme mun vanhemmille saunomaan ja syömään. Sunnuntaina näämme uuden Risto Räppääjän leffassa.

Hyvää viikonloppua!







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Komenttisi on iloni, kiitos!